Kreator - instrukcja obsługi

numer-1

Informacje o produkcie oraz tabela rozmiarów.

numer-2

Sekcja bezpośrednio odpowiedzialna za stworzenie projektu. Pozwala na wybór produktu oraz na dodanie do niego napisów i własnym zdjęć lub grafik. Zawiera także  generatora kodów QR oraz narzędzie do automatycznego tworzenia koszulek dla różnego rodzaju zespołów i grup, gdzie kolejne sztuki różnią się rozmiarem i imieniem lub numerem.

numer-3

Sekcja bezpośrednio odpowiedzialna za stworzenie projektu. Pozwala na wybór produktu oraz na dodanie do niego napisów i własnym zdjęć lub grafik. Zawiera także  generatora kodów QR oraz narzędzie do automatycznego tworzenia koszulek dla różnego rodzaju zespołów i grup, gdzie kolejne sztuki różnią się rozmiarem i imieniem lub numerem.

numer-4

Przełącza pomiędzy różnymi stronami produktu.

numer-5

Zawiera kilka opcji nie związanych bezpośrednio projektowaniem:

Zapisz – zapisuje projekt w celu dokończenia projektowania w późniejszym czasie.

Widok – pokazuje projekt bez ramki wyznaczającej obszar zadruku.

Powiększ – powiększa projekt w celu precyzyjnego rozmieszczenia elementów.

Udostępnij – pozwala udostępnić projekt na Facebooku i Twiterze.

Zaznacz wszystko – zaznacza wszystkie elementy projektu i pozwala je razem przesuwać oraz maksymalnie powiększyć projekt.

numer-6

Zawiera narzędzia do:

  • zrobienia odbicia lustrzanego,
  • wyrównywania elementów w pionie i poziomie,
  • przesuwania elementów,
  • usuwania elementów,
  • resetowania projektu (usuwa wszystkie elementy),
  • kopiowania elementów,
numer-7

Pozwala na zmianę koloru produktu i rodzaju zdobienia (jeśli jest taka możliwość) oraz wybór ilości i rozmiarów. Przy niektórych produktach mogą pojawić się dodatkowe opcje (np. haft nićmi metalizowanymi).

numer-8

Wyświetla wartość całego zamówienia, cenę “czystego” produktu oraz koszt zdobienia. Cena jest obliczana automatycznie na podstawie rozmiaru (nadruk, flex) lub ilości elementów (haft, aplikacja). Przy zamówieniu większej ilości automatycznie naliczane są rabaty.

Po kliknięciu na Wybierz produkt pojawi się okno z informacjami o aktualnym produkcie.

Aby wybrać inny produkt należy kliknąć w lewym górnym rogu na Zamknij. Pojawi się lista wszystkich produktów.

W lewym górnym rogu możemy określić z jakiej kategorii chcemy wybrać produkt. Po wybraniu pojawi się ponownie okno z informacją o produkcie. Klikamy Wybierz produkt. Pojawi się okno z wyborem rodzaju zdobienia (patrz Rozpoczynamy). Po wybraniu zdobienia możemy zacząć projektować.

Jeśli produkt daje możliwość wyboru koloru, możemy tego dokonać w prawym górnym rogu, w zakładce Cechy produktu. Można tam także zmienić rodzaj zdobienia oraz wybrać inne opcje (o ile są dostępne).

Po kliknięciu Dodaj tekst w projekcie automatycznie zostanie utworzony napis i otworzy się okno z parametrami:

numer-1

Podstawowe parametry napisu jak treść, czcionka, rozmiar, styl i wyrównanie.

numer-2

Pozwala na ręczne wprowadzenie wysokości i szerokości napisu. Zaznaczenie opcji Odblokuj proporcje pozwala na niezależne modyfikowanie wysokości i szerokości.

numer-3

Pozwala na obrót napisu.

numer-4

Dodaje obramowanie do napisu.

numer-5

Pozwala na utworzenie zakrzywionego napisu. Parametr Zakrzywienie odpowiada za stopień wygięcia napisu. Automatycznie pojawi się drugi parametr – Odstęp odpowiadający za odstępy między znakami. Zaznaczenie opcji Odwróć spowoduje zmianę wygięcia w przeciwną stronę.

Do okna z parametrami można wrócić w każdej chwili klikając na napis.

Kolejne kliknięcie w Dodaj tekst spowoduje utworzenie drugiego napisu.

Po kliknięciu na Dodaj grafikę lub zdjęcie pojawi się nowe okno

w którym wskazujemy plik na dysku i klikamy Wyślij. Po wysłaniu obrazek zostanie automatycznie dodany do projektu i pojawi się nowe okno z parametrami obrazka:

numer-1

Pozwala na wprowadzenie rozmiarów obrazka. Zaznaczenie opcji Odblokuj proporcje pozwala na niezależne modyfikowanie wysokości i szerokości.

numer-2

Pozwala na obrót obrazka.

numer-3

Funkcja przydatna głównie w przypadku zdjęć. Pozwala na zabarwienie całego obrazka na wybrany kolor. I większa rozdzielczość zdjęcie tym dłuższy czas potrzebny na przeprowadzeni operacji.

numer-4

Kadruj – bardzo użyteczna funkcja pozwalająca na przycięcie zdjęcia.

Kształt – pozwala na wycięcie z obrazka jednego z kilkunastu kształtów, np. serce czy gwiazdy.

Jeśli okno z parametrami obrazka jest niewidoczne wystarczy kliknąć w obrazek.

Projekt może zawierać dowolną ilość obrazków.

Każdy obiekt może być modyfikowany bezpośrednio na produkcie za pomocą 4 narzędzi:

numer-1

Przesuwanie obiektu.

numer-2

Obracanie obiektu.

numer-3

Usuwanie obiektu.

numer-4

Zmiana rozmiaru obiektu. Aby modyfikować wysokość i szerokość niezależnie należy w oknie właściwości obiektu zaznaczyć Odblokuj proporcje.

Funkcja pozwala na automatyczne tworzenie odzieży dla wszelkiego rodzaju zespołów, klubów i grup. Wystarczy przygotować jeden projekt, a następnie dodawać kolejne wersję koszulki podjąć rozmiar oraz imię/nazwisko i ewentualnie numer. Oprócz numeru i napisu do personalizacji projekt może zawierać fowolne inne elementy. Po kliknięciu na Dodaj numer i nazwisko pojawi się nowe okno:

w którym zaznaczamy które elementy chcemy dodać (Dodaj numer, Dodaj nazwisko), wpisujemy tekst, wybieramy kolor i czcionkę. Określenie numer jest umowne, możemy go wykorzystać do utworzenia drugiego tekstu. Rozmiar i rozmieszczenie elementów wykonuje się tak jak każdego innego elementu. Po ukończeniu projektu klikamy na Dodaj listę nazwisk i numerów.

klikamy na Dodaj członka drużyny i podajemy spersonalizowane dane oraz rozmiar odzieży.

Aby zamówić produkt należy wybrać ilość sztuk każdego rozmiaru. Służy do tego panel Cechy produktu po prawej stronie. Minimalne zamówienie to jedna sztuka, dlatego program automatycznie wpisuje 1 przy najmniejszym rozmiarze.

Po uzupełnieniu rozmiarów i ilości klikamy w prawym dolnym rogu na Dodaj do koszyka. Wybieramy rodzaj przesyłki i klikamy na Przejdź do kasy.