Sklep internetowy działający pod adresami www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl prowadzony jest przez:DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23.
zwanym dalej w treści regulaminu Sprzedawcą
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresami www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- a.warunki i zasady rejestracji oraz składania drogą elektroniczną zamówień w ramach sklepu internetowego,
- zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego,
- procedury reklamacji i odstąpienia od umowy.
- Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronach serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
§ 2 Oferta
- Nabywcą może być osoba fizyczna zdolna do czynności prawnych lub osoba prawna.
- Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
- Oferta ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
§ 3 Procedura zawarcia umowy sprzedaży
- Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronach www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl, 24 godziny na dobę, w każdym dniu tygodnia.
- Zamówienie może zostać złożone przez osoby zarejestrowane i niezarejestrowane w serwisie.
- Warunkiem dokonania zakupu jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Wybór zamawianych towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów oraz kosztów dostawy,
- wybranej metody płatności.
- Wysłane przez Klienta zamówienie stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży.
- Zamówienie potwierdzane jest przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy kupującego (np. błędny adres e-mail lub numer telefonu) w ciągu 5 dni, zostanie ono anulowane.
- Umowę uważa się za zawartą z momentem potwierdzenia, o którym mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
§ 4 Metody płatności i dostawa
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- za pobraniem – gotówką przy odbiorze towaru od doręczyciela.
- przedpłatą przelewem na numer konta bankowego 63 1140 2004 0000 3102 7680 4879
- za pomocą szybkich płatności on-line realizowanych przez PayPro (przelewy24.pl)
- Zamówienie jest realizowane po wpływie podanej w potwierdzeniu zamówienia kwoty na konto. Brak odnotowania wpłaty w terminie 14 dni od daty potwierdzenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia. Realizacja zamówienia może trwać maksymalnie 7 dni roboczych.
- Oferowany towar dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej listem poleconym lub listem poleconym priorytetowym,
- firmy kurierskiej KEX
- Przygotowanie zamówienia do wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych, po których następuje wysyłka towaru.
- Opłaty za dostawę są naliczane automatycznie dla każdego towaru i wyszczególniane w trakcie składania zamówienia. Podczas odbioru przesyłki przez Klienta ma on prawo sprawdzić zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletnej zawartości przesyłki, należy spisać protokół szkody. Protokół powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez doręczyciela i Klienta. Po sporządzeniu protokołu należy przesłać informację o zaistniałej sytuacji na adres e-mail info@dnk7.pl. Zgodnie z art. 76 prawa przewozowego: Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
- ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
- szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
§ 5 Kupony rabatowe
- Każdy kupon rabatowy jest jednorazowy – po wykorzystaniu traci ważność.
- Po wpisaniu kodu na stronie koszyka przy składaniu zamówienia klient otrzymuje procentową lub kwotową zniżkę opisaną na kuponie.
- Kupon rabatowy może być łączony z innymi rabatami w sklepie.
§ 6 Procedury reklamacji i odstąpienia od umowy
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową towaru zakupionego przez tego konsumenta na warunkach określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, to jest w okresie dwóch lat od daty sprzedaży.
- Konsument obowiązany jest poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru z umową nie później niż w terminie 10 dni od daty stwierdzenia w/w niezgodności, pod rygorem utraty prawa do reklamacji.
- Reklamacje należy kierować drogą e-mailową pod adres info@dnk7.pl
- Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji terminie 14 dni od jej wpłynięcia.
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, wysyłając je na adres Sprzedawcy. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru na adres: DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny. Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej kwoty na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub przekazem pocztowym w terminie 7 dni.
- Koszt przesyłki do klienta jak i przesyłki zwrotnej od Klienta do Sprzedawcy, pokrywa Klient.
- Zwracany przez Klienta Towar nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie odstąpienia od umowy.
§7 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest: Ewelina Hachuła, jako właściciel firmy DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23, REGON: 367060242.
- Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego i Administratora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.
- Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
- Dane osobowe klienta sklepu będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania.
- Dane osobowe Klienta chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom.
- Dane osobowe będą archiwizowane przez okres 10 lat.
- Klient ma prawo do żądania od administratora danych osobowych zaprzestania ich przetwarzania.
- Klient ma prawo do wniesienia skargi na Administratora danych osobowych do organu nadzorczego.
- Niezbędne dane osobowe mogą zostać udostępnione jedynie podmiotom, za pośrednictwem których Sprzedawca realizuje zamówienie.
- Sklep przetwarza wyłącznie dane konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna-sprzedaży towarów i usług.
- Każdy Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres Sprzedawcy.
- Baza Klientów zgodnie z obowiązującym prawem została zgłoszona do Generalnego Inspektora Danych Osobowych i widnieje w rejestrze tej instytucji.
§8 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wysyłania wiadomości reklamowych poprzez e-mail tylko do tych klientów, którzy podczas rejestracji wyrazili na to zgodę. W każdej chwili Klient ma prawo zrezygnować z otrzymywanych treści.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami stosownych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu którego właścicielem jest DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23, bez pisemnej zgody Sprzedającego.