Kategorie produktów

    Tagi produktów

    Regulamin sklepu

    Sklep internetowy działający pod adresami www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl prowadzony jest przez:DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23.

    zwanym dalej w treści regulaminu Sprzedawcą

    § 1 Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresami www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
      1. a.warunki i zasady rejestracji oraz składania drogą elektroniczną zamówień w ramach sklepu internetowego,
      2. zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego,
      3. procedury reklamacji i odstąpienia od umowy.
    3. Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronach serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

    § 2 Oferta

    1. Nabywcą może być osoba fizyczna zdolna do czynności prawnych lub osoba prawna.
    2. Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
    3. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
    4. Oferta ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

    § 3 Procedura zawarcia umowy sprzedaży

    1. Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronach www.drukowanienakoszulkach.pl oraz www.dnk7.pl, 24 godziny na dobę, w każdym dniu tygodnia.
    2. Zamówienie może zostać złożone przez osoby zarejestrowane i niezarejestrowane w serwisie.
    3. Warunkiem dokonania zakupu jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
    4. Wybór zamawianych towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
    5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
      1. przedmiotu zamówienia,
      2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów oraz kosztów dostawy,
      3. wybranej metody płatności.
    6. Wysłane przez Klienta zamówienie stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży.
    7. Zamówienie potwierdzane jest przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy kupującego (np. błędny adres e-mail lub numer telefonu) w ciągu 5 dni, zostanie ono anulowane.
    8. Umowę uważa się za zawartą z momentem potwierdzenia, o którym mowa powyżej.
    9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

    § 4 Metody płatności i dostawa

    1. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
      1. za pobraniem – gotówką przy odbiorze towaru od doręczyciela.
      2. przedpłatą przelewem na numer konta bankowego 63 1140 2004 0000 3102 7680 4879
      3. za pomocą szybkich płatności on-line realizowanych przez PayPro (przelewy24.pl)
    2.  Zamówienie jest realizowane po wpływie podanej w potwierdzeniu zamówienia kwoty na konto. Brak odnotowania wpłaty w terminie 14 dni od daty potwierdzenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia. Realizacja zamówienia może trwać maksymalnie 7 dni roboczych.
    3. Oferowany towar dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem:
      1. Poczty Polskiej listem poleconym lub listem poleconym priorytetowym,
      2. firmy kurierskiej KEX
    4. Przygotowanie zamówienia do wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych, po których następuje wysyłka towaru.
    5. Opłaty za dostawę są naliczane automatycznie dla każdego towaru i wyszczególniane w trakcie składania zamówienia. Podczas odbioru przesyłki przez Klienta ma on prawo sprawdzić zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletnej zawartości przesyłki, należy spisać protokół szkody. Protokół powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez doręczyciela i Klienta. Po sporządzeniu protokołu należy przesłać informację o zaistniałej sytuacji na adres e-mail info@dnk7.pl. Zgodnie z art. 76 prawa przewozowego: Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
      1. szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
      2. zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
      3. ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
      4. szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

    § 5 Kupony rabatowe

    1. Każdy kupon rabatowy jest jednorazowy – po wykorzystaniu traci ważność.
    2. Po wpisaniu kodu na stronie koszyka przy składaniu zamówienia klient otrzymuje procentową lub kwotową zniżkę opisaną na kuponie.
    3. Kupon rabatowy może być łączony z innymi rabatami w sklepie.

    § 6 Procedury reklamacji i odstąpienia od umowy

    1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową towaru zakupionego przez tego konsumenta na warunkach określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, to jest w okresie dwóch lat od daty sprzedaży.
    2. Konsument obowiązany jest poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru z umową nie później niż w terminie 10 dni od daty stwierdzenia w/w niezgodności, pod rygorem utraty prawa do reklamacji.
    3. Reklamacje należy kierować drogą e-mailową pod adres info@dnk7.pl
    4. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji terminie 14 dni od jej wpłynięcia.
    5. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, wysyłając je na adres Sprzedawcy. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
    6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru na adres: DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny. Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej kwoty na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub przekazem pocztowym w terminie 7 dni.
    7. Koszt przesyłki do klienta jak i przesyłki zwrotnej od Klienta do Sprzedawcy, pokrywa Klient.
    8. Zwracany przez Klienta Towar nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
    9. Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie odstąpienia od umowy.

    §7 Ochrona danych osobowych

    1. Administratorem danych osobowych jest: Ewelina Hachuła, jako właściciel firmy DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23, REGON: 367060242.
    2. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego i Administratora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.
    3. Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej.
    4. Dane osobowe klienta sklepu będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania.
    5. Dane osobowe Klienta chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom.
    6. Dane osobowe będą archiwizowane przez okres 10 lat.
    7. Klient ma prawo do żądania od administratora danych osobowych zaprzestania ich przetwarzania.
    8. Klient ma prawo do wniesienia skargi na Administratora danych osobowych do organu nadzorczego.
    9. Niezbędne dane osobowe mogą zostać udostępnione jedynie podmiotom, za pośrednictwem których Sprzedawca realizuje zamówienie.
    10. Sklep przetwarza wyłącznie dane konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna-sprzedaży towarów i usług.
    11. Każdy Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres Sprzedawcy.
    12. Baza Klientów zgodnie z obowiązującym prawem została zgłoszona do Generalnego Inspektora Danych Osobowych i widnieje w rejestrze tej instytucji.

    §8 Postanowienia końcowe

    1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wysyłania wiadomości reklamowych poprzez e-mail tylko do tych klientów, którzy podczas rejestracji wyrazili na to zgodę. W każdej chwili Klient ma prawo zrezygnować z otrzymywanych treści.
    2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami stosownych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
    3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
    4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
    5. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu którego właścicielem jest DNK Ewelina Hachuła, ul. Pokoju 130, 43-140 Lędziny, NIP: 954 253 54 23, bez pisemnej zgody Sprzedającego.